Επιστροφή

minus-circle plus-circle Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Εάν τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε είναι μεγάλα, συντονιζόμαστε μαζί σας για να ορίσουμε μια ημερομηνία παραλαβής και αναλαμβάνουμε όλα τα έξοδα επιστροφής.

Αν πρόκειται για μικρότερα πακέτα, σας παρακαλούμε να τα επιστρέψετε μόνοι σας μέσω ενός courier της επιλογής σας.

Συμβουλή: Σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε τον ίδιο πάροχο courier που σας παρέδωσε τα προϊόντα. Συνήθως, είναι η πιο οικονομική επιλογή.

Για γρήγορη και απρόσκοπτη διαδικασία, σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε, μας φόρμα επιστροφών να χρησιμοποιήσετε . Ωστόσο, αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.

minus-circle plus-circle Πόσο χρόνο έχω για να κάνω μια διαμαρτυρία για ένα προϊόν;

>Δεν υπάρχει συγκεκριμένη περίοδος διαμαρτυρίας. Για τα ξύλινα προϊόντα παρέχουμε 10 χρόνια εγγύηση και για τα εξαρτήματα 2 χρόνια. Πέραν αυτού, ισχύουν οι νομικές διατάξεις. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην πολιτική ακύρωσης.

minus-circle plus-circle Τι πρέπει να κάνω εάν η παραγγελία μου δεν είναι πλήρης ή έχει υποστεί ζημιά κατά την παράδοση;

Παρά τους αξιόπιστους συνεργάτες μας, μπορεί να συμβούν λάθη στην παράδοση. Σε περίπτωση ορατής ζημιάς κατά την παράδοση, καταγράψτε τη ζημιά στο φορτωτικό του παραδότη. Σας παρακαλούμε να παραλάβετε το προϊόν και να το ελέγξετε βάσει των οδηγιών συναρμολόγησης για την πληρότητα και την ακεραιότητά του, φωτογραφίζοντας τυχόν ζημιές.

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω Φόρμα επικοινωνίας και στείλτε μας έναν πλήρη κατάλογο των εξαρτημάτων που έχουν επηρεαστεί μαζί με τις φωτογραφίες. Εάν ο κατάλογος είναι πλήρης, μπορούμε να αποφύγουμε μεγάλες καθυστερήσεις. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό με μια προτεινόμενη λύση.

minus-circle plus-circle Πώς πρέπει να προχωρήσω εάν θέλω να αλλάξω ένα προϊόν;

Η διαδικασία ανταλλαγής ενός προϊόντος πραγματοποιείται μέσω του Φόρμα επιστροφής. Εισάγετε τη διεύθυνση email και τον αριθμό παραγγελίας και ακολουθήστε τις οδηγίες. Η υπηρεσία πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα για να συζητήσετε τα επόμενα βήματα.

minus-circle plus-circle Πώς μπορώ να λάβω πίσω τα χρήματα μου;

Η επιστροφή χρημάτων εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε. Εάν πληρώσατε την παραγγελία σας με προκαταβολή, παρακαλούμε στείλτε μας τα στοιχεία του λογαριασμού σας ώστε να πραγματοποιήσουμε την επιστροφή. Εάν πληρώσατε με PayPal, πιστωτική κάρτα ή Amazon, τα στοιχεία πληρωμής σας είναι ήδη καταχωρημένα και δεν χρειάζεται να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες. Εάν η πληρωμή σας έγινε μέσω Klarna, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Klarna για επιστροφές. Σημειώστε επίσης ότι η επιστροφή μπορεί να διαρκέσει έως 14 ημέρες.

minus-circle plus-circle Η Wickey επιβεβαιώνει την παραλαβή της επιστροφής μου;

Όταν λάβουμε την επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης.

minus-circle plus-circle Μπορώ να επιλέξω την εταιρεία μεταφορών για την επιστροφή ενός παιχνιδιού της Wickey;

Δυστυχώς, για λογιστικούς λόγους, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να επιλέξετε την εταιρεία μεταφορών. Επίσης, δεν μπορούμε να παράσχουμε πληροφορίες για την εταιρεία μεταφορών, καθώς συχνά συνεργάζονται με υπεργολάβους.

minus-circle plus-circle Μπορώ να αρνηθώ την παραλαβή ενός παιχνιδιού της Wickey σε περίπτωση μεγάλης ζημιάς;

Παρά τους αξιόπιστους συνεργάτες μας, ενδέχεται να προκύψουν ζημιές κατά την παράδοση. Σε περίπτωση ορατής ζημιάς κατά την παράδοση, παρακαλούμε σημειώστε τη ζημιά στο δελτίο αποστολής του μεταφορέα. Παρακαλούμε παραλάβετε το προϊόν και ελέγξτε ότι είναι πλήρες και άθικτο. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Φόρμα επικοινωνίας το εξυπηρέτηση πελατών. Θα λάβετε άμεσα ένα προϊόν αντικατάστασης.

Φόρτωση...

Σύγκριση Προϊόντα

chevron-right