Κωδικός παραγγελίας, αρχίζει με #GR (θα τον βρείτε στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας)
Όνομα, μικρό όνομα
e-mail
e-mail (παρακαλώ επιβεβαιώστε)
Αναφέρετε εδώ τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε προσωπικά με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για να συζητήσετε τη διαδικασία επιστροφής των προϊόντων σας.
Κωδικός προϊόντος, περιγραφή προϊόντος (θα βρείτε αυτά τα στοιχεία στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας)
Αιτία της επιστροφής Το προϊόν είναι διαφορετικό από το αναμενόμενο Το προϊόν δεν είναι κατάλληλο για την προβλεπόμενη χρήση Το προϊόν είναι κατεστραμμένο Το προϊόν δεν έφτασε εγκαίρως Παρέλαβα λάθος προϊόν Βρήκα το προϊόν σε χαμηλότερη τιμή Άλλο
Επιθυμητή λύση Επιστροφή προϊόντος και επιστροφή χρημάτων Επιστροφή προϊόντος και αποστολή νέου προϊόντος
Για την επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος πληρωμής που επιλέξατε για την αρχική σας παραγγελία. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, σημειώστε το στο πεδίο "Παρατηρήσεις".
Παρατηρήσεις
Θα πρέπει να στείλετε μια φωτογραφία του πλήρους προϊόντος και μερικές λεπτομερείς φωτογραφίες. Τα αιτήματα χωρίς φωτογραφίες ενδέχεται να μην διεκπεραιωθούν.
Περαιτέρω λεπτομέρειες/αιτιολόγηση
Επιθυμητή λύση Συμπληρωματική αποστολή του προϊόντος αντικατάστασης Αποστολή νέου προϊόντος Επιστροφή χρημάτων
Για την επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος πληρωμής που επιλέξατε για την αρχική σας παραγγελία. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, σημειώστε το στο πεδίο "Παρατηρήσεις".
Παρατηρήσεις
Δεν είναι απαραίτητο να επιστραφούν τα προϊόντα, καθώς η άμεση συμπληρωματική αποστολή των αντίστοιχων τεμαχίων είναι η γρηγορότερη λύση.
Για να σας βοηθήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα, χρειαζόμαστε φωτογραφίες των παραληφθέντων και των κατεστραμμένων προϊόντων. Ελέγξτε προσεκτικά το σύνολο της παράδοσης και στείλτε μας τον πλήρη κατάλογο των τεμαχίων που λείπουν/είναι ελαττωματικά, ώστε να μπορέσουμε να κανονίσουμε μια μεμονωμένη συμπληρωματική αποστολή. Συντάξτε τον κατάλογο με βάση τις οδηγίες συναρμολόγησης (π.χ.: 1 τεμάχιο B 80, 2 τεμάχια PD 240). Λάβετε υπόψη ότι το ξύλο μπορεί φυσικά να εμφανίσει ρωγμές, ρόζους και σχηματισμό ρητίνης και επομένως αυτά τα χαρακτηριστικά μπορεί να εμφανιστούν και στα τεμάχια αντικατάστασης. Μόλις έχουμε την πλήρη λίστα, θα λάβετε τη συμπληρωματική αποστολή σας.
Για να σας βοηθήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα, χρειαζόμαστε φωτογραφίες των παραληφθέντων και των κατεστραμμένων προϊόντων. Θα πρέπει να στείλετε μια φωτογραφία του πλήρους προϊόντος και μερικές λεπτομερείς φωτογραφίες. Τα αιτήματα χωρίς φωτογραφίες ενδέχεται να μην διεκπεραιωθούν. Μπορείτε να μεταφορτώσετε πολλά αρχεία ταυτόχρονα, επιλέγοντας όλα τα επιθυμητά αρχεία στο παράθυρο μεταφόρτωσης ταυτόχρονα και επιβεβαιώνοντας με το κουμπί "Άνοιγμα". Το συνολικό μέγεθος των αρχείων που μπορείτε να μεταφορτώσετε είναι 10 MB.
Αρχεία
Αρχεία
Αρχεία
Επιθυμητή λύση Ζητήστε μια κατάλληλη λύση* Επιστροφή προϊόντος και επιστροφή χρημάτων
*) Μετά την παραλαβή του αιτήματός σας, η εξυπηρέτηση πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας κάνει μια πρόταση.
Για την επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος πληρωμής που επιλέξατε για την αρχική σας παραγγελία. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, σημειώστε το στο πεδίο "Παρατηρήσεις".
Παρατηρήσεις
Επιθυμητή λύση Επιστροφή προϊόντος και αποστολή νέου προϊόντος Επιστροφή προϊόντος και επιστροφή χρημάτων
Για την επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος πληρωμής που επιλέξατε για την αρχική σας παραγγελία. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, σημειώστε το στο πεδίο "Παρατηρήσεις".
Παρατηρήσεις
Για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα, χρειαζόμαστε φωτογραφίες από την ετικέτα συσκευασίας, τις οδηγίες συναρμολόγησης, την απόδειξη παραλαβής και το σύνολο των εμπορευμάτων. Τα αιτήματα χωρίς φωτογραφίες ενδέχεται να μην διεκπεραιωθούν.
Επιθυμητή λύση Επιστροφή διαφοράς τιμής
Για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατό, χρειαζόμαστε μια φωτογραφία της φθηνότερης προσφοράς! Προϋποθέσεις: Η περίοδος υπαναχώρησης των 14 ημερών δεν πρέπει να έχει παρέλθει και το προϊόν πρέπει να είναι πανομοιότυπο.
Αρχεία
Κωδικός προϊόντος, περιγραφή προϊόντος (θα βρείτε αυτά τα στοιχεία στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας)
Αιτία της επιστροφής Το προϊόν είναι διαφορετικό από το αναμενόμενο Το προϊόν δεν είναι κατάλληλο για την προβλεπόμενη χρήση Το προϊόν είναι κατεστραμμένο Το προϊόν δεν έφτασε εγκαίρως Παρέλαβα λάθος προϊόν Βρήκα το προϊόν σε χαμηλότερη τιμή Άλλο
Επιθυμητή λύση Επιστροφή προϊόντος και επιστροφή χρημάτων Επιστροφή προϊόντος και αποστολή νέου προϊόντος
Για την επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος πληρωμής που επιλέξατε για την αρχική σας παραγγελία. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, σημειώστε το στο πεδίο "Παρατηρήσεις".
Παρατηρήσεις
Θα πρέπει να στείλετε μια φωτογραφία του πλήρους προϊόντος και μερικές λεπτομερείς φωτογραφίες. Τα αιτήματα χωρίς φωτογραφίες ενδέχεται να μην διεκπεραιωθούν.
Περαιτέρω λεπτομέρειες/αιτιολόγηση
Επιθυμητή λύση Συμπληρωματική αποστολή του προϊόντος αντικατάστασης Αποστολή νέου προϊόντος Επιστροφή χρημάτων
Για την επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος πληρωμής που επιλέξατε για την αρχική σας παραγγελία. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, σημειώστε το στο πεδίο "Παρατηρήσεις".
Παρατηρήσεις
Δεν είναι απαραίτητο να επιστραφούν τα προϊόντα, καθώς η άμεση συμπληρωματική αποστολή των αντίστοιχων τεμαχίων είναι η γρηγορότερη λύση.
Για να σας βοηθήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα, χρειαζόμαστε φωτογραφίες των παραληφθέντων και των κατεστραμμένων προϊόντων. Ελέγξτε προσεκτικά το σύνολο της παράδοσης και στείλτε μας τον πλήρη κατάλογο των τεμαχίων που λείπουν/είναι ελαττωματικά, ώστε να μπορέσουμε να κανονίσουμε μια μεμονωμένη συμπληρωματική αποστολή. Συντάξτε τον κατάλογο με βάση τις οδηγίες συναρμολόγησης (π.χ.: 1 τεμάχιο B 80, 2 τεμάχια PD 240). Λάβετε υπόψη ότι το ξύλο μπορεί φυσικά να εμφανίσει ρωγμές, ρόζους και σχηματισμό ρητίνης και επομένως αυτά τα χαρακτηριστικά μπορεί να εμφανιστούν και στα τεμάχια αντικατάστασης. Μόλις έχουμε την πλήρη λίστα, θα λάβετε τη συμπληρωματική αποστολή σας.
Για να σας βοηθήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα, χρειαζόμαστε φωτογραφίες των παραληφθέντων και των κατεστραμμένων προϊόντων. Θα πρέπει να στείλετε μια φωτογραφία του πλήρους προϊόντος και μερικές λεπτομερείς φωτογραφίες. Τα αιτήματα χωρίς φωτογραφίες ενδέχεται να μην διεκπεραιωθούν. Μπορείτε να μεταφορτώσετε πολλά αρχεία ταυτόχρονα, επιλέγοντας όλα τα επιθυμητά αρχεία στο παράθυρο μεταφόρτωσης ταυτόχρονα και επιβεβαιώνοντας με το κουμπί "Άνοιγμα". Το συνολικό μέγεθος των αρχείων που μπορείτε να μεταφορτώσετε είναι 10 MB.
Αρχεία
Αρχεία
Αρχεία
Επιθυμητή λύση Ζητήστε μια κατάλληλη λύση* Επιστροφή προϊόντος και επιστροφή χρημάτων
*) Μετά την παραλαβή του αιτήματός σας, η εξυπηρέτηση πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας κάνει μια πρόταση.
Για την επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος πληρωμής που επιλέξατε για την αρχική σας παραγγελία. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, σημειώστε το στο πεδίο "Παρατηρήσεις".
Παρατηρήσεις
Επιθυμητή λύση Επιστροφή προϊόντος και αποστολή νέου προϊόντος Επιστροφή προϊόντος και επιστροφή χρημάτων
Για την επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος πληρωμής που επιλέξατε για την αρχική σας παραγγελία. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, σημειώστε το στο πεδίο "Παρατηρήσεις".
Παρατηρήσεις
Για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα, χρειαζόμαστε φωτογραφίες από την ετικέτα συσκευασίας, τις οδηγίες συναρμολόγησης, την απόδειξη παραλαβής και το σύνολο των εμπορευμάτων. Τα αιτήματα χωρίς φωτογραφίες ενδέχεται να μην διεκπεραιωθούν.
Επιθυμητή λύση Επιστροφή διαφοράς τιμής
Για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατό, χρειαζόμαστε μια φωτογραφία της φθηνότερης προσφοράς! Προϋποθέσεις: Η περίοδος υπαναχώρησης των 14 ημερών δεν πρέπει να έχει παρέλθει και το προϊόν πρέπει να είναι πανομοιότυπο.
Αρχεία
Κωδικός προϊόντος, περιγραφή προϊόντος (θα βρείτε αυτά τα στοιχεία στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας)
Αιτία της επιστροφής Το προϊόν είναι διαφορετικό από το αναμενόμενο Το προϊόν δεν είναι κατάλληλο για την προβλεπόμενη χρήση Το προϊόν είναι κατεστραμμένο Το προϊόν δεν έφτασε εγκαίρως Παρέλαβα λάθος προϊόν Βρήκα το προϊόν σε χαμηλότερη τιμή Άλλο
Επιθυμητή λύση Επιστροφή προϊόντος και επιστροφή χρημάτων Επιστροφή προϊόντος και αποστολή νέου προϊόντος
Για την επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος πληρωμής που επιλέξατε για την αρχική σας παραγγελία. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, σημειώστε το στο πεδίο "Παρατηρήσεις".
Παρατηρήσεις
Θα πρέπει να στείλετε μια φωτογραφία του πλήρους προϊόντος και μερικές λεπτομερείς φωτογραφίες. Τα αιτήματα χωρίς φωτογραφίες ενδέχεται να μην διεκπεραιωθούν.
Περαιτέρω λεπτομέρειες/αιτιολόγηση
Επιθυμητή λύση Συμπληρωματική αποστολή του προϊόντος αντικατάστασης Αποστολή νέου προϊόντος Επιστροφή χρημάτων
Για την επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος πληρωμής που επιλέξατε για την αρχική σας παραγγελία. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, σημειώστε το στο πεδίο "Παρατηρήσεις".
Παρατηρήσεις
Δεν είναι απαραίτητο να επιστραφούν τα προϊόντα, καθώς η άμεση συμπληρωματική αποστολή των αντίστοιχων τεμαχίων είναι η γρηγορότερη λύση.
Για να σας βοηθήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα, χρειαζόμαστε φωτογραφίες των παραληφθέντων και των κατεστραμμένων προϊόντων. Ελέγξτε προσεκτικά το σύνολο της παράδοσης και στείλτε μας τον πλήρη κατάλογο των τεμαχίων που λείπουν/είναι ελαττωματικά, ώστε να μπορέσουμε να κανονίσουμε μια μεμονωμένη συμπληρωματική αποστολή. Συντάξτε τον κατάλογο με βάση τις οδηγίες συναρμολόγησης (π.χ.: 1 τεμάχιο B 80, 2 τεμάχια PD 240). Λάβετε υπόψη ότι το ξύλο μπορεί φυσικά να εμφανίσει ρωγμές, ρόζους και σχηματισμό ρητίνης και επομένως αυτά τα χαρακτηριστικά μπορεί να εμφανιστούν και στα τεμάχια αντικατάστασης. Μόλις έχουμε την πλήρη λίστα, θα λάβετε τη συμπληρωματική αποστολή σας.
Για να σας βοηθήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα, χρειαζόμαστε φωτογραφίες των παραληφθέντων και των κατεστραμμένων προϊόντων. Θα πρέπει να στείλετε μια φωτογραφία του πλήρους προϊόντος και μερικές λεπτομερείς φωτογραφίες. Τα αιτήματα χωρίς φωτογραφίες ενδέχεται να μην διεκπεραιωθούν. Μπορείτε να μεταφορτώσετε πολλά αρχεία ταυτόχρονα, επιλέγοντας όλα τα επιθυμητά αρχεία στο παράθυρο μεταφόρτωσης ταυτόχρονα και επιβεβαιώνοντας με το κουμπί "Άνοιγμα". Το συνολικό μέγεθος των αρχείων που μπορείτε να μεταφορτώσετε είναι 10 MB.
Αρχεία
Αρχεία
Αρχεία
Επιθυμητή λύση Ζητήστε μια κατάλληλη λύση* Επιστροφή προϊόντος και επιστροφή χρημάτων
*) Μετά την παραλαβή του αιτήματός σας, η εξυπηρέτηση πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας κάνει μια πρόταση.
Για την επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος πληρωμής που επιλέξατε για την αρχική σας παραγγελία. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, σημειώστε το στο πεδίο "Παρατηρήσεις".
Παρατηρήσεις
Επιθυμητή λύση Επιστροφή προϊόντος και αποστολή νέου προϊόντος Επιστροφή προϊόντος και επιστροφή χρημάτων
Για την επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος πληρωμής που επιλέξατε για την αρχική σας παραγγελία. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, σημειώστε το στο πεδίο "Παρατηρήσεις".
Παρατηρήσεις
Για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα, χρειαζόμαστε φωτογραφίες από την ετικέτα συσκευασίας, τις οδηγίες συναρμολόγησης, την απόδειξη παραλαβής και το σύνολο των εμπορευμάτων. Τα αιτήματα χωρίς φωτογραφίες ενδέχεται να μην διεκπεραιωθούν.
Επιθυμητή λύση Επιστροφή διαφοράς τιμής
Για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατό, χρειαζόμαστε μια φωτογραφία της φθηνότερης προσφοράς! Προϋποθέσεις: Η περίοδος υπαναχώρησης των 14 ημερών δεν πρέπει να έχει παρέλθει και το προϊόν πρέπει να είναι πανομοιότυπο.
Αρχεία
Μήνυμα
Υποβολή φόρμας