Παραγγελία

minus-circle plus-circle Γιατί είναι απαραίτητο να δώσω τον αριθμό τηλεφώνου μου;

Τα παιδικά παιχνίδια μας, λόγω του μεγέθους τους, δεν παραδίδονται με συνηθισμένες υπηρεσίες διανομής αλλά με φορτηγό μεταφοράς με ανυψωτικό. Για να κανονίσουμε την καλύτερη ημερομηνία παράδοσης, η εταιρεία μεταφορών θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί σου. Έτσι, εξασφαλίζουμε ότι θα είσαι στο σπίτι και θα λάβεις την παραγγελία σου εγκαίρως.

minus-circle plus-circle Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά στην Wickey;

Η παραγγελία σου μπορεί να γίνει μόνο ηλεκτρονικά μέσω του διαδικτυακού μας καταστήματος. 

minus-circle plus-circle Μπορεί η διεύθυνση του τιμολογίου να διαφέρει από τη διεύθυνση παράδοσης;

Φυσικά, διαφορετικές διευθύνσεις για το τιμολόγιο και την παράδοση δεν αποτελούν πρόβλημα. Με ένα μόνο κλικ, μπορείς να καθορίσεις μια διαφορετική διεύθυνση παράδοσης κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

minus-circle plus-circle Γιατί υπάρχουν τιμολογιακές διαφορές ανάμεσα στις διάφορες χώρες/καταστήματα;

Κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να περιορίσουμε αυτές τις διαφορές στο ελάχιστο, αλλά δεν μπορούμε να το αποφύγουμε εντελώς. Για κάθε χώρα, οι τιμές που αναγράφονται στο κατάστημα είναι εκείνες που ισχύουν. Σε ορισμένα από τα καταστήματά μας, προσφέρουμε τη δυνατότητα παράδοσης σε άλλη χώρα. Μπορείς να βρεις αυτές τις πληροφορίες στα καταστήματά μας κάτω Παραγγελία und παράδοση διαβάστε περισσότερα..

minus-circle plus-circle Θα λάβω επιβεβαίωση για την παραγγελία μου;

Αφού ολοκληρώσεις τις αγορές σου, φυσικά δεν θέλουμε να σε κάνουμε να περιμένεις. Θα σου στείλουμε αμέσως επιβεβαίωση παραγγελίας στο email σου με όλες τις σημαντικές πληροφορίες. Παρακαλώ ελέγξτε και τον φάκελο spam σας. Εάν δεν λάβεις επιβεβαίωση παραγγελίας, επικοινώνησε με την υπηρεσία πελατών μας στο +49 (0)2454 5828490. Θα είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!

minus-circle plus-circle Μπορώ να παραγγείλω μέσω του κινητού μου στο Wickey;

Φυσικά, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το smartphone σας στο κατάστημά μας. stöbern και natürlich το σου.

minus-circle plus-circle Πότε μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εάν το προϊόν δεν έχει αποσταλεί από την αποθήκη μας ή δεν έχεις πραγματοποιήσει την πληρωμή, μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία. Δηλαδή, εφόσον δεν έχεις λάβει επιβεβαίωση αποστολής, μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία. Μην ανησυχείς, αν έχεις ήδη πληρώσει, θα λάβεις τα χρήματά σου πίσω.

minus-circle plus-circle Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία της παραγγελίας μου μετά την υποβολή της;

Όσο το προϊόν που θέλεις είναι ακόμα στο καλάθι σου και δεν έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία, μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία. Αφού ολοκληρώσεις την παραγγελία, δεν είναι πλέον δυνατή η αλλαγή.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω της ιστοσελίδας μας Φόρμα επικοινωνίας με θέμα Παράδοση- Άλλες ερωτήσεις σχετικά με την παράδοση.

minus-circle plus-circle Πού μπορώ να βρω τη φόρμα ακύρωσης;

Έχεις το δικαίωμα να ακυρώσεις τη σύμβαση χωρίς λόγο μέσα σε 14 ημέρες. Περισσότερες πληροφορίες και τη φόρμα μπορείς να βρεις εδώ: Διατάξεις για την Ακύρωση.

Φόρτωση...

Σύγκριση Προϊόντα

chevron-right