Παραγγελία
Τα παιδικά παιχνίδια μας, λόγω του μεγέθους τους, δεν παραδίδονται με συνηθισμένες υπηρεσίες διανομής αλλά με φορτηγό μεταφοράς με ανυψωτικό. Για να κανονίσουμε την καλύτερη ημερομηνία παράδοσης, η εταιρεία μεταφορών θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί σου. Έτσι, εξασφαλίζουμε ότι θα είσαι στο σπίτι και θα λάβεις την παραγγελία σου εγκαίρως.
Η παραγγελία σου μπορεί να γίνει μόνο ηλεκτρονικά μέσω του διαδικτυακού μας καταστήματος.
Φυσικά, διαφορετικές διευθύνσεις για το τιμολόγιο και την παράδοση δεν αποτελούν πρόβλημα. Με ένα μόνο κλικ, μπορείς να καθορίσεις μια διαφορετική διεύθυνση παράδοσης κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να περιορίσουμε αυτές τις διαφορές στο ελάχιστο, αλλά δεν μπορούμε να το αποφύγουμε εντελώς. Για κάθε χώρα, οι τιμές που αναγράφονται στο κατάστημα είναι εκείνες που ισχύουν. Σε ορισμένα από τα καταστήματά μας, προσφέρουμε τη δυνατότητα παράδοσης σε άλλη χώρα. Μπορείς να βρεις αυτές τις πληροφορίες στα καταστήματά μας κάτω Παραγγελία und παράδοση διαβάστε περισσότερα..
Αφού ολοκληρώσεις τις αγορές σου, φυσικά δεν θέλουμε να σε κάνουμε να περιμένεις. Θα σου στείλουμε αμέσως επιβεβαίωση παραγγελίας στο email σου με όλες τις σημαντικές πληροφορίες. Παρακαλώ ελέγξτε και τον φάκελο spam σας. Εάν δεν λάβεις επιβεβαίωση παραγγελίας, επικοινώνησε με την υπηρεσία πελατών μας στο +49 (0)2454 5828490. Θα είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!
Φυσικά, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το smartphone σας στο κατάστημά μας. stöbern και natürlich το σου.
Εάν το προϊόν δεν έχει αποσταλεί από την αποθήκη μας ή δεν έχεις πραγματοποιήσει την πληρωμή, μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία. Δηλαδή, εφόσον δεν έχεις λάβει επιβεβαίωση αποστολής, μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία. Μην ανησυχείς, αν έχεις ήδη πληρώσει, θα λάβεις τα χρήματά σου πίσω.
Όσο το προϊόν που θέλεις είναι ακόμα στο καλάθι σου και δεν έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία, μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία. Αφού ολοκληρώσεις την παραγγελία, δεν είναι πλέον δυνατή η αλλαγή.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω της ιστοσελίδας μας Φόρμα επικοινωνίας με θέμα Παράδοση- Άλλες ερωτήσεις σχετικά με την παράδοση.
Έχεις το δικαίωμα να ακυρώσεις τη σύμβαση χωρίς λόγο μέσα σε 14 ημέρες. Περισσότερες πληροφορίες και τη φόρμα μπορείς να βρεις εδώ: Διατάξεις για την Ακύρωση.